شالکه بدنبال جانشين براي مانوئل نوير

 شالکه بدنبال جانشين براي مانوئل نوير




 

 


شالکه بدنبال جانشين براي مانوئل نوير


تاریخ : شنبه ،
7 خرداد 1390

شالکه در بازار نقل و انتقالات بدنبال جانشيني مناسب براي نويراست.


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- با توجه به اینکه هنوز بحث انتقال نویر به بایرن به طور رسمی از سوی باشگاه شالکه تایید نشده است و بارها مقامات شالکه از حفظ نویر سخن گفته اند اما حضور آنها در بازار نقل و انتقالات و علاقه مندی برای جذب دروازبان برای فصل آینده حکایت از موضوعی دیگر دارد.

به نقل از سایت خبری soccernews سران باشگاه شالکه امروز با سران بایرن ملاقات خواهند داشت و تصمیم نهایی برای فروش نویر با مبلغ 25 میلیون یورو را به این باشگاه بزرگ آلمان اتخاذ خواهند کرد.

با این حال سران باشگاه شالکه برای جایگزینی مانوئل نوئر در فصل آینده وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و کوین تراپ دروازبان جوان کایزرسلاترن و دروازه بان تیم ملی زیر 21 سال آلمان را بدین منظور در نظر گرفته اند. دروازه بان 20 ساله لاترن در اوایل ماه مارس به ترکیب اصلی لاترن پیوست و جزو بازیکنان جوان منتخب و با استعداد در طرح فریتز والتر نیز شناخته شده است.

هورست هلدت مدیر شالکه در حال حاضر مذاکرات محرمانه ای را با سران لاترن آغاز کرده است و بنا بر گزارش های رسیده به توافق های اولیه ای نیز دست یافته است.

کوین تراپ تا سال 2013 با لاترن قرارداد دارد و به نظر برای این انتقال مبلغ 4 میلیون یورو از طرف باشگاه لاترن در نظر گرفته شده است.

این فعالیت شالکه برای جذب دروازبان گمانه زنی ها را مبنی بر توافق در جلسه امروز سران باشگاه شالکه و بایرن برای انتقال نویر افزایش می دهد


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل